Patiëntentevredenheid

Nij Barrahûs hecht veel waarde aan het oordeel van haar patiënten. Daarom voeren wij periodiek enquêtes uit. We kozen voor een gevalideerde vragenlijst, door het Universitair Medisch Centrum Nijmegen speciaal ontwikkeld voor de fertiliteitzorg.

De patient staat centraal

Bij Nij Barrahûs staat de patiënt centraal. Klinkt logisch, toch? Patiëntgerichte zorg houdt rekening met individuele behoeften en voorkeuren van de patiënt, om zodoende te komen tot de meest optimale zorg. Het betekent niet dat de te verlenen zorg bestaat uit wat patiënten willen dat er gaat gebeuren; het is wel een (misschien wel tijdrovende, maar naar onze overtuiging de beste) wijze van op gelijkwaardig niveau communiceren over keuzes bij de te voeren diagnostiek en behandeling. Het gezamenlijke doel is het bereiken van de hoogste kwaliteit van zorg.

Enquéte

Regelmatig worden in onze wachtkamer enquêtes neergelegd. De ingevulde enquêtes kunnen anoniem ingeleverd worden in een speciaal daarvoor geplaatste afgesloten box. De uitkomsten van de enquêtes worden na analyse gepubliceeerd op deze website en besproken binnen het team van Nij Barrahûs. Eventuele verbeterpunten die naar voren komen worden zo snel mogelijk geimplementeerd.

Enquéte-uitslag 2015

In 2015 beoordeelden onze patiënten ons met een 8.9! Bekijk hier de enquéte uitslag van 2015 >>

Met ISO 9001 certificering voldoen wij aan alle eisen voor kwaliteitsmanagement.

Nij Barrahûs is in bezit van de Freya Pluim. Hiermee voldoen we aan de kwaliteitscriteria die door Freya zijn opgesteld.